söndag 2 november 2008

Ragghund




Kolla så långhårig jag är på halsen, min matte har försummat mig!!! Hon var och hälsade på sitt sitt barnbarn Simon i Stockholm och hans föräldrar.



Här är Simon när han provar farmors skor. Han har sin nya fleecejacka med tumgrepp på sig. Simon kan leka och har humor, skrattar åt farmor när hon gör sig fånig.

Sota var med till flygplatsen igår, hon blev jätteglad när hon såg mig. Hoppade och vred sig som en orm som om hon inte visste vart hon skulle ta vägen. Idag så är hon snarare lite avvaktande som om hon undrar om jag kommer att vara kvar eller försvinna någonstans igen. Och som vanligt snälla öron. Mattarna har bokat trimning till veckan som kommer.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Sota kommer att bli ännu sötare när hon är trimmad. Simon ser ut som en dagiskille.

Unknown sa...

:-) Det var kul att ha dig på besök! Du är välkommen upp igen närsom! Simon tyckte att du var en rolig farmor!

Anonym sa...

Tack Sota för att vi fick låna farmor i några dar! :)

Anonym sa...

Tack Simon, Max och Helena kommer gärna igen. Tyckte själv att jag hade det bra med er. Din mamma är jette-trevlig.

Anonym sa...

Oj vad ljus sota är! liksom grå?
Eller är det bara ljussättningen i rummet? :)

Kram Haidi