torsdag 25 december 2008

Jul, glitter och mat

Så här glittrig var vår juldag



Men först vill ni väl se Sota och Doris få sina julklappar. Var sin Rolls Royce, eller motsvarande i hundvärlden.Sen fick människorna mat. De hade satsat på det de tyckte bäst om.... löksill och skinka (kokt potatis är underskattat).


Och paket :)
Samtidigt som Kalle Anka. Ibland kan jag känna mig överstimulerad. Kaffe och choklad avgjorde det hela och jag (Linda) kunde inte somna förrän vid midnatt!
Och nu tror ni att vi haft en lugn promenad i skogen. Det har vi inte haft. ALLA människor skall ut och promenera på juldagen. Efter att Sota skällt ut 3 trevliga sällskap så gav jag upp och återvände till det trygga, varma hemmet. Tyvärr kan ni inte få allt som hände på bild för då var jag fullt upptagen med att kontrollera den (bångstyriga, eländiga) hunden.


Ser ni vad Doris har vuxit?!

1 kommentar:

Unknown sa...

Mäktiga bilder som vanligt... Måste vara nåt fel på vår kamera. Kanske dags att ta fram plånboken igen och köpa den bästa kompaktkameran just nu: Panasonic Lumix LX3 ... :)