onsdag 24 december 2008

Hundjul

Julen är förberedd. Märgbenen ligger kokta och klara i kylen, hoppas att vi får dem innan Kalle Anka. Både jag och Doris har fått våra julbad och luktar gott (tycker matte). Klapparna till människorna ligger under TVn. Jag och Doris har fått sköta oss själva.







Mycket bus har det varit de sista dagarna. Jag vinner alltid! Kolla in Doris. Hon tittar åt ett annat håll och har svansen mellan benen. Hon har nästan gett sig. Nu slutar jag leka med henne så att hon inte skall känna sig helt stukad. Ingen av oss bits så att det ger märken. Doris har tappat två framtänder, väger 3,5 kg.
GOD JUL

2 kommentarer:

Anonym sa...

Sota behoever ju inte dirket antraenga sig fñr att faa ett oevertag. Idag blaaser det saa mamma och jag ligger inte vid poolen. God Jul. Helen och mamma

Ullis sa...

God jul syrran